Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15
Uydu İnternete (saniyede 2MB çekiyorlar 20kb değil) millet 50$ öderken biz kaplumağa hızındaki çağ dışı bu internete 49 - 29 yerine göre ödüyoruz. Halen memnunsanız çok güzel kullanılmaya alışmışsınız demeketen başka bir söz bulamıyorum ne yazıkki.
brova abi.bunlar böyle işte.telekom yarın 20 ytl zam yapsa internete haklarını aratmazlar.Bunlara kalsaydı,256 k sınırsız internetimizde geri gelmezdi.