Hamit Altintop 22 iste yesil timsahlarin stadi 93% bitti denemek icin oyuna aktarmayi deniyecem ama fazla bilgim yok :((yardimci olanlar olursa sevinirim) http://www.bursaspor.org.tr/genelimage/stadyum/stat3b.jpg http://www.bursaspor.org.tr/genelimage/stadyum/stat1b.jpg yorumlar
Murat N73 arkadşım ben bursalıyım fanatik texas taraftarıyım ayrıca we stad birebir aynısı olmş devam et ;)
Murat N73 waaayy ankaragücü kardeş takım ;) İYİ GÜNDEEE KÖTÜ GÜNDEEE HEP BERABERİZZZ ÇÜNKÜ BİZ ANKARAGÜÇLÜYÜZZZ ;)
uurture arkadaşım bi bursalı olarak stadımızı yapmana sevindim ama stadının %93 bitmiş değil daha anca %58 veya 60 bitmiş çok eksik var. başarılarının devamını dilerim.
xXxHarryPotterxXx oyuna aktarmak için sadece game graphic studio programı yeterli o programı yükle sonra oyuna nasıl aktaracağını anlatırım
silah yih_hu baba elimde kendi yaptığım Beşiktaş İnönü,ankara 19 Mayıs,Trabzon Avni Aker ve Denizli Atatürk Stadla rı var oyuna nasıl aktaracağımı bana anlatırsan burada hepsini yayınlarım herkes bu işten karlı çıkar bak bu linkte http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=64323&pagenumber=28&perpage=10 Beşiktaş inönüyüde diğer sayfalarda bakabilirsin
YiGiDo_n°1 guzelde bence bak su çatinin kenarlari varya oralari kapat daha agir durur boyle kagit gibi duruolar