hayatımda böle rezillik görmedim dicem ama aynı saatlerde olan seda sayanın programı bunu dememi engellio maalesef.orda da almışlar gelin kaynana programından çıkan 2 gelini yok sen nie şuna altın verdin yok nie tartıştınız bilmem ne.milletin aptal hayatlarını izletiolar sabah sabah..
hele o meriç denen,beyninin olmadığını düşündüğüm adamın iğrenç,yapmacık,salak hareketleri yok mu?midemi bulandırıo manyak herif.ahu tuba da bırakacakta orayı sözleşmesi var tabe,nası bıraksın?
türk televizyonlarının klasik iğrençlikleri işte...milletin yatak odası muhabbetlerini izlemeyi ,aptal tavırlarını izlemeyi sevio bisim millet..
halbuki sabah sabah adam gibi 2 program koysalar şu beyinsizlerin yerine..bende trt'yi açtım Reşat Nuri Güntekin'in Dudaktan Kalbe'yi veriolardı isledim,oh miss gibi...
RTÜK'ün artık bişeler yapması lazım..
yaw biras fasla yazdım heral ama bu konuda gerçekten dolmuştum:)