onurak90 arkadaşlar bu fm 2006 da editörden veya başka bir yolla türkiye ligindeki yabancı kontenjanınıu artırabilirmiyim veya kaldırabilirmiyim cevap yazarsanız sevinirim:(
CRNL editorden yok. Öyle bişey. Fakat turk oyuncuları başka ülkelerde yabancı statusu görmemesini sağlayabilirsin. Türkiye ligindeki yabancılar içinse ligde 5 sene oynamaları gerekmekte.
10ErMaN10 Kayıtlı Oyun Editörüünden Vatandaşlığını Tr Yap Olur ama zevki çıkmaz Ben hiç sevmiyorum bu editör olayını
Ozzy_AFR Orjinal Mesajı Yazan: OdermaN editorden yok. Öyle bişey. Fakat turk oyuncuları başka ülkelerde yabancı statusu görmemesini sağlayabilirsin. Türkiye ligindeki yabancılar içinse ligde 5 sene oynamaları gerekmekte. editörden o 5 yılı istersen 1 yıla bile düşürebilirsin ;)
Ozan JK editörden istediğin bir yabancı oyuncunun diğer uyruğunu türk yapabilirsin böyle yaparsan uğur yıldırım gibi olur o oyuncu yani profilinde başka ülke yazıyodur ama personel bilgilerindeki diğer uyrukta türk yazar ve yabancı olayı ortadan kalkar tabi editörden yaptığının etkin olması için yeni bir oyun açman gerekir