Fraunhofer Arkadaslar X-MEN 3 oyunu aldım kurdum ama oyuna girerken şöle bir hata veriyor ve girmiyor.. unable to initialize Direct3D, make sure hardware acceleration is set to full lütfen yardım..
03Gs1905 Directx versiyonunuzu www.microsoft.com sitesinden indreceğiniz en güncel versiyona yada Cdlerin içinde bulunan versiyona güncellerseniz probleminiz çözülecektir.