XII p4 2,8 fx5500(256mb) 2 gb ram sistem bnlar.maçdada çok fazla kasma yok ama oyun içinde menuye fln basınca oyun acaip yawaslıyor.bunun bi yaması warmı??
иoи-ρasaяaи olm belkı oyunda fazla yam fln vardırr onalrı kaldır gecer egr fazla yam yoksa oyunu sıl tekrar yukle yıne olmassa bakrıss.. ok?
W0LF Orjinal Mesajı Yazan: XII p4 2,8 fx5500(256mb) 2 gb ram sistem bnlar.maçdada çok fazla kasma yok ama oyun içinde menuye fln basınca oyun acaip yawaslıyor.bunun bi yaması warmı?? Maçta kasma yoksa driver ile ilgili bir sorun var.En güncel driverları yüklersen belki düzelebilir...
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: 150369 bi tane driver adı söylesene Burdan Download Linklerine Ulaşabilirsin.