murathan76 süper ligin yamasını kurdum. belgelerim dosyasında fifa 2006 yı tamamne sil diyor. siliyorum fakat oyunu tekrar açıp kapattığımda yine fifa 2006 dosya geri geliyor. bu dosyayı nasıl silecem vede süper ligde nasıl oynayacağım.
Necaty Sevgili 1 mesajlı üye Oyuna her girişinde sil yazmadık ki birkere silmen yeterli.Biraz araştırsan zaten..