arkadaslar bu sene oyunu actıgımda menajerlık seceneklerınden antramanı bas antrenor yonetsın secenegını bulamadım?acaba bu sene oyunda kalktı mı bu?antramanıda antronorler yonetsın programıda o yapsın ben antramanla ılgılenmek ıstemıyorum arkadaslar..bunu nasıl yapabılırım ???