netmen Arkadaşlar, pes 5 TSL 1.0 yükledim ama FB. GS formaları yerine Ajax falan çıkıyor; çözüm var mı acaba. Teşekkürler.
cndndmrlp kardeş turkcell super ligi option file linkinden indirdim.forumda 1. sayfada.bu arada ilgilendiğin için teşekkürler
FataL!ty® sadece optıon file mi indirdin bide soccerbug mı weturka mı hangi tsl yi indirdiğini yazar mısn ?
Omarselcuk selam arkadaşlar ben ömer... 17 yaşındayım... Bende trabzonsporsporu alıyorum forma rengi siyah. Değiştiremiyorum rengini fenerin rengide siyah. Biri bana bir çözüm yolu bulabilir mi?