arkadaslar ben turkıye lıgınde trabzonspor yada yeni bır klup kurarak oyuna baslıyorum ve bu oyunun bıze sundugu formalar hıc hosuma gıtmıyor. Sadece kulubunuz ıcın olusturdugunuz amblem konuluyor formaya.
Sponsor amblemi koymak yada yeni forma yapmak icin ne yapabiliriz??? yardımlarınızı beklıyorum. ben acıkcası dırek dısardan formaları degıstırmek ıstıyorum ama .big uzantılı dosyayı acıcak programı bulamadım bunu bılen bırı warsa yardım etsin