yalnız ben veltins arenayı yükledim we bi sorun yaşadım herşey güzel falan da maç esnasında seyirciler gözükmüo üzerine importlanan staddaki seyirciler köşelerden gözüküo insanların üstünde tribünler duruo berbat bi görüntüydü o yüzden yüklemeden önce 0_text in yedeğini alın derim...