Arkadaşlar
ben oyundan maksimum zevk almak için maçları full time seyrediorum ve şunu açık ve net farkettim ki sizin de gözünüzden kaçmamıştır frikiklerin abartısız %60 ı gol oluyor.
adam atıyorum kocaelisporda frikiki 44
bi atıo kesn yedm diorum bu nasıl bir hatadır? Bunu yaması çıktı da bnm mi haberim hiç olmadı ya da oyunda bir ayarı war mı ? yardımınız için teşekkürler