Arkadaslar benim pes5'deki weturka6'da bulunan fb sukru saracoglunun stadinin zemini cok køtu bir sekilde gørunuyo,acaba sizdede ayni sorun varmi?yoksa problem benim ekran kartindami?ayrica benim oyundaki ekran kalitesi zayif olarak ayarli yoksa oyun cok yavas gidiyor,gerci yuksek ayardada zeminin gørunutusu ayni.. sorun ne olabilir?