RubenMartin bazen bendede olabiliyor bunlar... Ama sen biraz trainingleri düşürebilir ve iyi physio alabilirsin... Bu arada skinini de söylersen sevinirim güzelmiş..
Venom Oyuncuların gribe yakalanmış olabilir. Eğer öyle bir durum için mesaj gelmişse virüs kapan oyuncuyu eve gönder yoksa diğerlerine de bulaşır. İkinci ihtimal ise antrenman programını hafifletmektir. Edit: FM 2006 Water Skin'i İndirmek için TIKLAYIN.
gorkem_1990 Sezonun ortasında böle sakatlıklar sık sık oluo.Bende bi keresinde 9 as oyuncu ve 6 yedek oyuncu sakattı.Şampiyonlar ligi finaline paf takımla çıkıp 4-1 yenilmiştim.Talihsizliğin bölesi.
SaSa_Ilic_22 ohooo bu ne ki?bende 12 tane sakat vardı gs de ama kadro geniş old. için sıkıntı çekmiyodum.
RubenMartin sakatlıklardan artık bende sıkıldım... her adam iyileştiğinde aniden başka biri sakatlanıyor.. devir teslim gibi.. saçmalık...
aLpO_1905 Sakatlık işi abartılmış gibi hakikaten.Çok önemli bir maçtan önceki maç eğer zayıf bir takımlaysa oyuncuları dinlendiriyorum şahsen.Yoksa hakikaten işler sarpa sarıyor.
devotee Bende her zaman 5 ila 10 oyuncu sakat oluyor. Isin garibi bunlarin cogu 2-3 haftalik sakatliklar.. Boyle olunca ard arda yenilgiler kacinilmaz oluyor..
mkursadulusoy sakatliklar genelde antrenman secimindende kaynaklaniyo benc dikkat edin fazla yuklenmeyin adamlara