



Keşke Gerçektede böyle olsa (fb menejeri ben oluyorum Koydum finalde reale)
Hoşuma gitti ben 2010 dan beri avrupada başarılıydım ama daha ilk kez fb dışında bi türk takımı Avrupada Kupa aldı
Gs Ligi 14. bitirdi bi adam var golcu o olmasa ligden düşcek :D