Cambaz Umarım sınava giren arkadaşlar mutlu çıkarlar sınavdan.İnşallah sınav onları datmin etmiştir :D
Gökhan Bir İnsanın Geleceğinin 180 Soruya Bağlı Olması Gerçekten Ülkemiz Adına Utanç Verici. Sanırım Sınav Biteli 2 Saat Falan Oluyor.Sınava Giren Arkadaşlar İnşallah İstedikleri Sonucu Alırlar.
MateJa Sınav çok fazla zor değildi.Ama nerdeyse sınavdan çıkanların yarısı ağlayarak çıktı.(tabi benim girdiğim okulda:)) Zor değildi ama umduğum gibi geçmedi aslında.Eksik olan ne kadar konum varsa onlardan soru geldi.Bir de girdiğim salonda 30 yaşlarında bir bayan vardı. Sınav başladıktan sonra topuklu ayakkabılarıya taktuku taktuku geldi sınav boyuncada öksürdü boğacaktım orada :) Allah'tan erkenden çıktıda biraz rahatladım. Sınava giren herkese geçmiş olsun inşallah istedikleri yerleri kazanırlar. İnşallah bende istediğim yeri kazanırım :)