Kerem10 Evet arkadaslar hepiniz guzel goller atiyorsunuz bilmem 8-0 15-0 yeniyorsunuz iyi hosda oyunu hangi seviyede oynuyorsunuz???? yani mesela tr ligini 6 uzerinden kac seviyesinde oynuyorsunuz?ben sahsen 4 yildizi gecemiyorum,tabiki bu arada oyuncularin yeteneklerinide degistirmiyorum!!! bence hepimiz ortak bir seviyede bulusmaliyizki herkesin neler yapabilecegi belli olsun.Bana katilan varmi acaba? Saygilar
uurture ben 1 yıldızlıda en fazla 2 veya 3 gol atıyom ve zor zar beni zorluyor ama 6 yıldızlıda çok güçlü gibi oluyo ve bende daha çok hırslanıyorum fb - gs maçı yapıyodum ilk yarıda 2-0 yenik duruma düştüm o hırsla ve sinirle fbye 5 tane attım ve 2-5 yendim.
mayazb 3-4 VE 5 yıldız 6 yıldızdan daha zor,ya da beni daha çok zorluyor,6 yıldızda daha kolay maç kazanıyorum,bende bi gariplik var heralde:)
alexandro06 ben ilk olarak 3 ten basladım..sonra 4-5 derken su anda 6 cı seviyedede fark atıorum..cok rahat..hatta gecen romayla real madridi 6-1 yendim.sonra screende koyarim isterseniz..insanin eli alısıor git gide..artık makine gibi oluor insan..oynaya oynaya...bide benim peste en kolay yendigim takım real madrid..karsıma ne zmn cıksa hep fark atıorum..orta sahayi kalabalık tutun reale karsı fark atarsınız..bide 1-0 one gecin,radardan rrealin savunmaya dikkat edin..orta sahaya kadar geliolar.bide hızlı bi santraforunuz varsa(martin vb.)cok rahat fark atarsiniz
CRNL Dün 6 Yıldızla bi oynayım dedim. Galatasaraya Real Madrid İlk yarı 2-0 ben yeniyorum. İkinci yarı 2 gol yedim 2-2 oldu uzatmalarda da 2 gol buldum 4-2 Bitti:)
m0K0k0 ben ilk başladığımdan beri hep 6 yıldızda oynarım 6 yıldız iyidr konsantrasyonunuzu kaybedince hemen gol yiyosunuz onun için en iyisi 6 yıldız
Canerdude :D6 yıldız oynuyorum. en farklı galibietmi 6-0 ile dün barca sevilla maçında aldım.ancak öle çok spektaküler goller atamıyorum.2 tane vole bi de röveşata var replaylarda, gözüm gibi bakıyorum:D :D:D
appiahfb 5 yıldız oynuorum 53 metreden de freekick golüm var bilinçli olarak kaleye vurdum... bunnarın yanı sıra 20-50 metre arasından freekickler itinayla kullanılıo felan...