d.senkal arkadaşlar yamayı siteden indirdim ve yüklemesini yaptım fakat dünya kupası çıkmadı sadece oyun açılışında dünyakupasının reklamı ve maskotu çıktı nerde yanlış yaptım yada ne yapılması gerekir bunu açıklarmısınız?
d.senkal iyide çıkmıyor ki orada tüm modları inceledim yok. acaba yamayı nereye yapıştıracağız onumu yanlış yaptım acaba