cenkforce Arkadaşlar 6 senedir fifa oynuyorum. Bu PES 5 denemek için indirdim. Oyun grafikler falan çok güzel ve gerçekçi. Ancak top çalmakta falan zorlanıyorum. Herşeye faul çalıyor hakem. Galiba ben beceremiyorum. Pas tuşu da şut tuşu da pres yapıyor ama pek bir faydasını görmedim açıkçası. Top kapmanın pratik bir yolu var mı?
cenkforce x dediğin pas tuşu galiba onu da deniyorum ama kontrol ettiğin oyuncunun pozisyonunu çok iyi ayarlaman lazım galiba. Bayağı zormuş aslında.
PF.Napster Hızlı koşma + Pas basılı tutun oyuncuyla mücadeleye girdiğinde pası bırakırsanız faul yapmadan alabilirsiniz topu pas a arada bası biraz da çekiştirirseniz top sizdedir.Sürekli pas basılı tutarsanız hep faul yapar.
alexandro06 devamlı pres tusuna baasma..adama yakında git....omuz omuza gibi.pres tusuna basınca adamı ıttırıyor..adamı takıp et top ayagından acılınca hemen topa dogru yonlen..otamatik alır zaten..bide tabi alan markajı yap..pes5 teki sırlardan...alan markajı yaparsan bilgisayar nereye pas atacagını sasırıyor..devamlı pres yaparsan bos alan bırakırsın....benden sana tavsiye...bide ataga kalkarken devamlı pas yap...saga sola farketmez..gereksiz sacma sapan pas yap,gözün radarda olsun..bosta ileride olan oyuncuna aniden pas at..rakip affalıyor zaten ozmn
JACK__SPARROW pas tusuna basılı tutarsanız tabi faul yaparsınız o zmn öküz gibi giriyo müdahale etceğin zmanı ii ayarla (tecrübe ile oluyo) yoksa faul verir not: Süper patch 2 yi nerden bulabilirim 3ü indirdim 2 yi istiyo yardım
youozgur ewT ARKASLAR OYUNCUNUN ÖNÜNDEN TOPU CALMAYA BASARSANIZ BU KAYMA YADA PAS OLARAK HİÇ FARKETMEZ FAUL VERMESİ MÜMHÜN DEYİL AMA SİZ GİDİP ADAMIN ARKASINDAN ALMAYA CALISIRSANIZ BIRAKINDA ONADA HAKEM FAUL VERSİN YANİ...