Orjinal Mesajı Yazan: Sasa_Ilic_22
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: OzGE_
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Sasa_Ilic_22
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: OzGE_
ne yapayım 40 yaşındaysa,herkesin bünyesi faklıdır.20 yaşında kalpten giden de var ama.
neyse,ben son yıllarda kötü oynuo diorum.ve atarsa çoğu şanstan oluo..
*çalım atarsa nadiren diorum,videoda bikaçtane var..zaten uzun boyunuda kullanamıo düzgün.
Şanstan :s Vay be Hakan Şükür'de ne ballıymış. Sadece Türkiye'de 250 tane şans eseri gol atmış..
hepsi mi dedim be düzgün oku
!
Pardon çoğu demişsin, Yani 250 nin 200'e yakını şans eseri. Yanlış yazdığım için herkesten özür diliyorum.
sen laftan anlamıosun be:mad: harbi ha delisin heralde