nofnof 6.0.2 de mi yüklenmesi gerekir? veya sorun neden kaynaklanıyor olabilir?.. fm2006.exe dosyasına erişilemiyo gibi bi sorun verdi:S
nofnof tmmdır arkadaşlar kurdum bütün dosyaları ;) diğer konulardan buldum gerekli cevapları.. yinede saolun
Robben11 Ya beyler ben fm06 türkçe paketini indirdim.yükledim bana run hatası verdi.ne yapmak gerek. Yada link verebilirmisiniz?Beyler mümkünse bugün.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Robben11 Ya beyler ben fm06 türkçe paketini indirdim.yükledim bana run hatası verdi.ne yapmak gerek. Yada link verebilirmisiniz? Konuyla ilgili forum: http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=61526&pagenumber=10&perpage=10
drummer_987 arkadaslar ben bu 6.0.3 kuramadim bi turlu.oyun orjinal olmadigindan dolayi mi bole acaba lutfen yardim edin
nofnof öncelikle 6.0.1 ve 6.0.2 versiyonlarını yüklenemn gerekiyo diye biliyorum... en azından ben öyle yaptım ve oldu