Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz
Derimki al herhangi bi ülkenin 2. liginden takım onunla git Avrupa'ya.Kendi çabalarınla..
Bunu görmememişm yaksa böle bişemi yapsam??bilemiyorum:(bi karara varamadım:D
Bide Udunese yi kesinlikle seçmem bi kere iddaa da son maçımda kaybetmişlerdi