dnzfifa deamon ile açmam lasım oyunu herşey tmm açılıoo.. oyunuda kurdum:)ama çalıştırdığımda oyun açılırken CD/DVD Evulation... hatası verıoo. nasıl halledebilirim bir bilen varmı? yardımlarınızı bekliyorum şimdiden tşk.ler.:)
Venom Forum kuralları madde 18'e göre açmış olduğun başlık hatalıdır. FORUM KURALLARI'na buradan erişebilirsin.