rekallimanyak arkadaşlar be yamayı indirdim kurdum ama formalar yüklenmedi maç başlayınca oyuncular sahaya formassız çıkıyor sbu seebebi benim ekran kartımmı? cevap yazın pls arkadaşlar yeniyim yardım edin ekran kartından mı acep
Anxiety alakası yok.önceden oyuna eklediğin formlardan kaynaklanabilir.onları sil.düzelicektir.eğer silemezsen reinstall yap ve nanoyu tekrar yükle.
Anxiety benim ekran kartım 64 ama san andreas'ı bile oynadım. bi formayı kaldıramayacak kadar aciz bir ekran kartı mı?