ufoturko Arkadaşlar benim bir sorum var. Bende Fifa WC 06 demo'nun türkçe hali var. Şimdi tam sürümünü kurdum, ama ingilizce. Fifa demonun sesini diğeriyle nasıl değiştirebilirim? Bu mümkünmü? mümkünse nasıl?