Arkadaşlar.Rica ediyorum birileri fikirlerini buraya paylaşsın.Ben Gold patch i yüklemiştim ve de bazen oyunun bozulma ve oyundan atma gbi durumları wardı.Sonradan soccerbug un yaptığı TSL yi indirdim ilk başta güsel gbi görünsede nedense eski tadı wermemeye başladı.Bnm sorum şu sizce oyunun oynanabilirliğini bozmadan en iyi geliştirmeyi yapmak için neler yapmam lazım?İlle de böyle turka fln mı indirip kurmam lazım?Dielim ki birisi çıkıp da bn şu patch i ve de şunu şunu yükledim hepsinden dha süper oldu diyen ark.lar war mı?Türkiye ligi flnda lazım değil bna yeterki oyundan o ynanabilirlik zevki ve eğlenceyi tadayım yeterli.Şmdiden ilginize tşk.ler.Yorumlarınızı bekliyorum..