_Freestyler ben son harfini "i" ile yazmıştım ingilizce olarak türkçe karakter yazınca yani "ı" yazınca Büyük Adam çıktı ahuaha
TheMouzy Bu şerefi SuperBamm a vermek lazım dı ama olsun Bu daha önce VERİLDİ. Ama genede emeğe saygı;)
[BдHдBдBд™] Orjinal Mesajı Yazan: TЯeX™ Bu şerefi SuperBamm a vermek lazım dı ama olsun Bu daha önce VERİLDİ. Ama genede emeğe saygı;) Verildiği zaten söylenmişti.. YOSUN AVCISI çıktı...
TheMouzy Orjinal Mesajı Yazan: Orjinal Mesajı Yazan: TЯeX™ Bu şerefi SuperBamm a vermek lazım dı ama olsun Bu daha önce VERİLDİ. Ama genede emeğe saygı;) Verildiği zaten söylenmişti.. YOSUN AVCISI çıktı... sorry dikkat etmedim direk yazdım pardon bi daha dikkat ederim
W0LF İlk adımı yazınca Mühendis,İkisini Yazınca Pisikopat avcısı,Sadece ikincisini yazınca reklamcı çıktı
[BдHдBдBд™] Orjinal Mesajı Yazan: WormScn İlk adımı yazınca Mühendis,İkisini Yazınca Pisikopat avcısı,Sadece ikincisini yazınca reklamcı çıktı Maşallah:)