arkadaşlar ya demoyu 1024*768 full de oynadım(bazı proglar sayesinde)
ama fullde aynı çözünürlükte cok kasıyor nedeni nedir?
forumu araştırdım ama öyle cok işime yarıyacak bi çözüm bulamadım ayrıca ekran kartımın son sürücüsüde yüklü.
sistemim 3.2ghz,1024ram,256mb ati x300 .