NuKe_15 Daa önce dinlmiştim şimdi 1 kere da dinledim..''her dinleyişte aynı kopkilik aynı tat''Çikita muz:D:D:D
Ozzy_AFR yaw bu adam nasıl mühendis olmuş yaw :d ok gibiyim ok ok yok gibiyim yok yok :d harbiden çok club parça :d
KocumVolkan hejhehehemuahauhzuahaha süper :D bu arada sırf reklam kokuyo bu şarkı ,çikita çikita diye çikita muzun satışları artar eminim :)
KocumVolkan Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm gelecek sene de bununla eurovision a katılmazsak bi daha hiç katılmayalım :D:D:D +1111111111111111 :D rımrımleyden kat kat iyi bence
TeKiN uA MuhAHahah :D :D Muthiş Şole Ajdar Fan Sitesi Fln acsak Ahhhhh Ok Gibiyim Ok Ohhh Yok Gibiyim YOk Sozlere Bakın Muthiş :D
blueeda o ses,o karizma,o yakışıklılık,o bakışlar,o dans...işte bunlar biraraya gelince karşımızda ajdarı görüorus....böle bi insan dünyada yok,sevgilisi çok şanslı olmalı...