CaSSiNi_ Msn'de kullandığımız smile'ların nasıl yapıldığını hiç düşündünüz mü? İşte gerçekler... Şahsen dehşete düştüm izlerken... DİKKAT:+7 Şiddet ve Korku Ögeleri içerir
bart_ Öncelikle sahne hakkında konuşayım,yeğenmi ağlattı bu sahne. Bu nedenle bencede +7'lik. Smiley konusuna gelince güzel paylaşım:)