arkadaşlar benim bir sorunum var master lig de oynarken arka menü resmi simsiyah neden avaba yardım edermisiniz adamın içini karartıyor valla yardımlarınızı bekliyorum resmini aşğıdaki linkte
[img=http://img145.imageshack.us/img145/2068/adsz3wb.pngn bakabilirsiniz