Maesttro merhaba, iste bu programmi yükleyin ve tüm ati sorunlariniz gidecektir, mesela bembeyaz stad . http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1396#download NOT: microsoft net framework yüklü olmalidir !! http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=en
ExPeRT_06 benim sorunum klasik herkesde görünen sahanın çok karanlık olması idi bu dosyayı indirdim düzelmedi bu problemi olanlara önermiyorum.
Maesttro Orjinal Mesajı Yazan: ExPeRT_06 benim sorunum klasik herkesde görünen sahanın çok karanlık olması idi bu dosyayı indirdim düzelmedi bu problemi olanlara önermiyorum. bu cim yamasi degil , ! herhalde okumadin "STAD DAKI BEYAZ GÖRÜNUM" gidecek
galatasarayli67 sağolasın ZİZAU66 kardeşim.arkadaşıma yüklemiştim onda olmuştu ama bende olmadı.baya üzülmüştüm.çok sağol
Hilario Orjinal Mesajı Yazan: keremsimsek çalışmadı bende ..çalışan varsa bana anlatsın.. bembeyaz görüntü gitmesi icin mi kurdun ?
ank_mafya arkadaslar herkes oluyo dedıgıne gore cozum bulunmus ta ben nereye kurcam ındırdıklerımı benım de ekran beyz oluyo dırek mı kuracaz yoqsa oyunun ıcıne mı bı yardım cı olursanız sevınırm sımdıden tesekkur ederım...
kakka ya bende adamlar falan hepsi öle most wanted dede arabalar çok beyazdı ekran kartım ati kuruyorum düzelir işallah ya HEYECANLANDIM :D
juzam yaw arkadaşım ekran kartının son sürümünü yükle problemin hallolacaktır.Bende de nba live 2006 da maça girince herşey pembe idi farcry dada gece görüşü açıp kapadınmı adamlar parlak mavi kalıyolardı son driverlerı yükleyince hepsi çözüldü.
Fuko ya beyler bu pro loadin deyken oyundan atma pro sunu çözüm olan mı çözümünü bilen warsa werirse sewinirim