komikaze walla bende joystik var her bi hareket analoglarla yapıyom klavyede nasıl oluyo bi fikrim yok ama nba 2005 te bi arkdaş notedefterine bişeyler yazıp oyunun klasörüne kopyalamıştı sonrada bi tuş atamıştı .yani pek bi bilgim yok
hakaneren ben JOYSTİCK lke oynuyorum beşlikten geçirerek filan potanın oraya atıyo bende yakalıyom ve son.ama tepedeki ekranlara nasıl çarptıracağımı bilmiyorum.