Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo
İlhan senin UEFA'da CL'^de işine yaramaz ama 2.Lig B katagorisinde çok fazla işine yarar. Üstüne böle oyunları almak takımın isminin ortaya çıkmasını sağlıo X takım Şekerspor'la maça çıkmadan önce hafif tırsar aaa şekerspor güçlü takım yenilsekte bişi olmaz gibisinden :)
Yok zaten ben o açıdan demedim anladım ben senin dediğini iyi oyuncu 2ligB'yi şu haliyle bile kaldırabilir ama bence biraz artık kafasında bitirmiştir o yüzden dedim ben.