arkadaşlar ben 3 cd yi "Yerel Disk C"ye çıkardım. sonra FIFAWC06/AutoRun.exe yi çalıştırdım ve oyunu yükledim.sonra masaüstüne 2006 "FIFA World Cup (TM)" dosyası geldi.bu dosyayı açtığımda "Please insert to correct DVD-ROM, select OK and restart application" şeklinde hata veriyor.Bundan sonra ne yapmalıyım??:confused: :( ne olur yardım edin:(