arkadaslar gta sa "Cix Mod" cıkarıorum bu moern mod gibi bişi olucak Bizim CJ znci olmaktan çıkıyor ve beyaz birisi olacak ama yine aynı surat sadece beyaz yani soluk benizli :D zenci deil size ilk screenleri vericem biliorsunuz ki bu cok uzun bir iş ama player işi bitiyor son adımlara geldim playerlardan screen vericem ve de modern mod gibi yeni arabalar koymak istemiyorum ama 5-6 tane koysam da olur çünkü koyacagım arbalar garage mod da girmiyor gisede hata verior o yüzden oyunun kendi arabalarını koyucam ama bmx ve motorsikletlerde degişiklik olucak yine san andreas şehri yani turkiyeden bişi yok ama güsel olucak bana güvenin
NOT 2: Eger bu yamada katkınız olmasını istiyorsanız motorsiklet veya bisiklet ve de kıyafet upload edip bu konuya koyun ben oyuna import ederim ve oyunda sizinde payınız olurr..
işte burda oyundaki neler olacagını az cok görüorsunuz iki araba dısında kiler bnm yapımımdır ..








normal bir arabaya yani gta san andreasın eski arabalarına car moddan yeni spoylerlar çelik jantlar ve yeni 45 tane ayrı renk seceneginden yükleyebilirsiniz.
nitro atesi ultra nitro olarak degiştirildi ve arabalar yanarken mavi alevler cıkarıyor artık. arabalarda neon var .carmodda yeni hoodlar ekleyebilir siniz. nitro tüpünün üzeri degiştirildi orjinal nos yazısı eklendi cj de fenerbahce galtasaray besiktas ve turkiye formaları eklendi yeni sac stilleri ve sakal stilleri eklendi ve dvm ediyor daha sayıcamda toparlıyayim oyunu sora acıklarım yeni screenler dvm edicek
NOT: sizlerde bu oyunda birsey olsun istiyorsanız upload edip yollayın sizlerinde katkınız olsun