__C.RONALDO__ arkadaşlar.herhangi bir takımı yendikten sonra çıkan deftere takımın damgası basılıyor .bunda bütün takımları yenenve defteri tamamlayan warmı?benim 15 takım kaldı onlarıda yenersem bitecek
hakaneren ben dha tamamlayamadım.benim daha baya var.ama tamamladıktan sonra para veya ödül verirler bence.merak ediyorum.tamamlayınca yazarmısın nasıl bişey veriyorlar diye.teşekkürler.