Hepinize merhaba arkadaşlar, öncelikle belirteyim ki ben sizler kadar sık oynayamıyorum bu oyunu. İşim sağolsun pek vakit bırakmıyor, bilgisayarlada fazla içli dışlı olamıyorum o yüzden. Bu sebepten ötürü WC 2006 hakkında bir kaç şey soracağım sizlere, dikkate alıp cevap verirseniz çok teşekkür ederim.
Öncelikle bu oyunda maç başlarken karşılaşan takım isimleri gözüküyor, sonra kadrolar gözüküyor ama fifa 06 daki gibi oyuncuların sahaya dizilişleri gözükmüyor. Acaba bu sadece benim oyunumda mı var yoksa herkezde böylemi. Eğer böyleyse bu kadar özel bir oyun için büyük handikap bence.
İkincisi oyunda yıldız oyuncular ne işe yararlar anlamış değilim. Çoğu takımda yıldız olan bazı oyuncular kadroda yok. bu bilinçli mi yapılmış?
Bu sorduklarım belki sizlere göre çok komik ya da saçma sorular olabilirler ama. Oyunlarla aram pek iyi değil. Yani inciğini cinciğini inceleyecek pek çok vaktim yok. Şimdiden cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.