alexandro06 arkadaslar msnimi silmiştim.yeniden yükledigimde hiç bir sesi cıkarmıyor..ve denetim masasındakı ses efektlerindede msn sesleinde hiç bir şey yok..aşşagıdakı gibi.bilen birisi varmi?varsa yardim lütfen..kafayi yicem..