ya acayipsiniz ha, oynayın adam gibi, hile yapmadan, işiniz gücünüz hile. &yabancı neyinize yetmiyor, yeterince iyi türkler de var, zaten GS alt yapısı genç yetenek dolu, hiç olmazsa ordan kapın yetiştirin, bırakın hile yapmayı da zevk alın, madem çok yabancı istiyorsunuz gidin İNG ya da İSP de oynayın