Frostmourne Lafa bak, "Ne de olsa Yunanistan" . Oldu olacak ölen yunanlılar Allah'tan belalarını buldu de. Lanet yağdır ? Bu konuda gülen hatta gülümseyen arkadaşları kınıyorum. Acaba bu adamın kardeşi olsaydınız ne yapardınız 2dk bunu düşünün
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm çok ilginç bişe ya... Ruhu şad olsun.. Daha önce verilmedi mi?:D:D
aRiZen bidk ya ben bu olayı aynı şekilde ama 2 veya 3 sene öcne yabancı bi tv dizisinde izlemiştim işte bulunuodu böle ağaçta filan araştırılıodu aynı şey çıkıodu ordan mı esinlenilmişti acaba:confused: