futbolog Orjinal Mesajı Yazan: smt0 Orjinal Mesajı Yazan: zlatan_ibrahimovic okan koç Ben BJK'yi çalıştırıyorum.İlk senemdeyim.Okan Koç'u satmayı düşünüyorum gerçekten yararı olur mu? -GS'daki Emre Köroğlu nasıl? -Kleberson nasıl? -Ailton&Youla nasıl? sorularımı cevaplandırırsanız sevinirim Birde şu online Fm oynama rehberinin linkini istesem okan Koç satılır mı ya! Adam harikalar yaratıyo.birkaçsezon içinde mutlaka büyük bir takımdan transfer teklifi geliyor.ben onu Juventus'a 27 milyon $ sattım.youla ve ailton iyiler ama kiralık listesine çıkarıp yurt dışına kiralarsan iyi olur.sezon sonunda özellikle youla'ya çok iyi teklifler geliyor.satıp çok daha iyi bir golcü al.Fiorentinadan Pazzini'yi alabilirsen süper.Klebersonu bırakma.küstürmeden oynat.mevkisinde çok iyi bence.uzaktan şutları ve sert frikikleri iyi.
mmk tevez,macsherano,damian luna,renato(20 yaşında olan),muslu,kompany,alberoni... Türkiye'de şl için oynuosan hepsini al
Batugol73 carlos tevez , tuncay tabi daha büyük futbolcuları çoğunlukta alırım ama sezon başlangıcında günü kurtarmaları için bu ikisine hep ihtiyaç duyarım.