gorkem_1990 Benim Mauro German Camoranesi.Hem cok yüksek istatistiklerle oynuyo.Hem de cok gol atıyo.Muhteşem bi AMR oyuncusu.Ya sizin her takıma aldığınız oyuncu kim?
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: erdem_8582 ben cmde kesin aldığım isimler fred adu ve ilhan özbay tavsiye ederim... CM'yi deil FM'yi soruyo
ExPeRT_06 Furkan Baştan,Serkan Gedik bu ikili forvet müthiş işler yapıyor.Furkan ilk sene sonunda 3 milyon dolar oluyor (alırken 1 k ya alıyosunuz)
Ozan JK polat keser,uğur yıldırım,schucmaher(son yazdığım mükemmel bir golcü kesinlikle tavsiye ederim 2. sezonda patlama yapıyo kulübü brezilyadan paranense)