Kulübümüz Asbaşkanlarından İlhan Ekşioğlu, Başkanımız Aziz Yıldırım’ın Ankara’da rutin bir sağlık kontrolünden geçtiğini açıkladı. Asbaşkanımız, Başkanımız Aziz Yıldırım’ın özel işleri nedeniyle Ankara’da olduğunu belirterek, "Sağlık kontrolünü de aynı güne ayarladı ve rutin bir check-up’tan geçti ama bu yanlış algılanmış. Endişe edecek bir şey yok. Başkanımızın 6 ayda bir yaptırdığı rutin bir sağlık taramasıdır. Herkes rahat olsun" dedi.
önemli bişey deilmiş kaynak: fenerbahce.org