beyler,
weturka yuklu bende pes4de.graphic studio ile dat icindeki dosyalari acamiorm.mesela bu aralar face yapmaya calisiorm.bazi denemeleim oldu oyuna atmak icin 0-text'i acmaya calistim,acamadim.sonra oyuna orjinal dat filelari yukledim tekrar denedim,acabildim.
bu olayin sebebini bilen ya da bana cozum onerisinde bulunabilecek biri var mi?
selamlar,
oRc