OaRist Orjinal Mesajı Yazan: NuKe_15 Abi sen kazanırsın :) :confused: şanslar eşittir bence... tekrar tebrikler.. ayrıca başarılar ;)... çağatay bi iki saat önce baktım dayısı ile fm mi ne oynuyodu.. uyudum biraz.. şimdi yok
Ozzy_AFR Bencede şarlar eşit @nuke_15 çünkü sen hiç acele etmiosun düşünüp öle cevap weriosun bence bu büyük bi avantaj ama Erman abininde FM bilgisinden kuşkum yok bence %51 OaRist %49 nuke_15 ;)
CHaMPioN77 **Erman ve Burak sizlerden çok özür diliyorum fakat maçı bu akşam yapamayacağım :( Özel bir durum meydana çıktı eminim anlayışla karşılayacaksınız. Eğer uygunsa yarın yapabiliriz. Tekrar özür diliyorum.**
OaRist Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77 Erman ve Burak sizlerden çok özür diliyorum fakat maçı bu akşam yapamayacağım :( Özel bir durum meydana çıktı eminim anlayışla karşılayacaksınız. Eğer uygunsa yarın yapabiliriz. Tekrar özür diliyorum. canın saolsun kardeşim umarım kötü bir durum yoktur... öyleyse yarın görüşmek üzere!....
CHaMPioN77 **Yaklaşık 1 saat önce yapılan yarışma sonucunda "FM Kralı" belli oldu. OaRist'i tebrik ediyorum. Ünvanı az sonra verilecektir.**
OaRist Teşekkürler Gökhan.. ben de seni tebrik edecektim fırsat bulana kadar kilitlenmiş konu.. Sana da tebrikler
NuKe_15 Hak eden kasandı tekrar tebrikler erman abi..:) ama nie bn kasanamadım yaaa ya ben yaa:D:D:P:P:P:D