CHaMPioN77 **Arkadaşlar ne msn'e ne de foruma girmeyen Jhemre yerine bEsT_7rOnALDo nickli Ulaş arkadaşımız yarışmaya dahil olmuştur. Bir daha bu şekilde yarışmayı aksatan eylemler gerçekleştirilirse cezai yaptırımlar başlar. Ben hepinize güveniyorum gerçe ancak yarışamayacak olsanız bile bunu forum yoluyla bana bildirirseniz sevinirim.**
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: ozankoc130AfRiCaNisM Başarılar her ne kadar FENERBAHÇELİ VE ALTAY lı olsanda :P Gerçekler acıdır hocam :) nese vala benden öle pek bişi beklemein kazık olcak glb sorular çnkü yasin ve çağataya kaldıysak.. :) Hobi için kaıtlıorum:rolleyes: :) dediğim gibi hayırlısı,rakip gelse güsel olcakta yok ama :)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo Orjinal Mesajı Yazan: ozankoc130AfRiCaNisM Başarılar her ne kadar FENERBAHÇELİ VE ALTAY lı olsanda :P Gerçekler acıdır hocam :) nese vala benden öle pek bişi beklemein kazık olcak glb sorular çnkü yasin ve çağataya kaldıysak.. :) Hobi için kaıtlıorum:rolleyes: :) dediğim gibi hayırlısı,rakip gelse güsel olcakta yok ama :) Yo zor deil sorular, heyecanını yenince gerisi kolay. Öğlen de O rakip arıyodu:)
Ozzy_AFR beyler yarı final eşleşmelerinide yapalım çünkü karne gününden sonra foruma giremeyebilirim :d
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: ozankoc130AfRiCaNisM beyler yarı final eşleşmelerinide yapalım çünkü karne gününden sonra foruma giremeyebilirim :d :) Kaç zayıfın var?
CHaMPioN77 Maçların tamamlanması ile birlikte yarı finale geçmiş olduk. Eşleşmeler şu şekilde ; THe MaNgLeR_ vs NuKe_15 Hellboy vs ozankoc130AfRiCaNisM Kalan arkadaşlara başarılar diliyor, elenenlere teşekkürlerimi sunuyorum..