Cesc Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77 Orjinal Mesajı Yazan: Sasa_Ilic_22 3 kişi kalmış ya 1 Kişi kaldı ;) Doğru ya:) ben 10 kişi die düşünüyodum:)
Venom Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77 Bu arada yarışmaya katkılarından ve harcadığı emeğinden dolayı Yasin (_VeNoM_) arkadaşıma sonsuz minnetlerimi sunuyorum. Ayrıca yarışma daha duyulmaya başlamadı, konu dışı'na konu açtım.. Taleplerin artmasını bekliyorum. Eğer ilgi görürse yarışmacı sayısı arttırılabilir... Faydam olduysa ne mutlu bana... Yarışmaya katılacak arkadaşlara başarılar diliyorum.
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: NuKe_15 Eskiden bi yarışma olunca nerdeyse 1 gün içinde kaytlar biterdi ama nedense... ewt 2 gündür hiç başvuru yok..
Azro Arkadaşlar yer varmı :) Konuyu turnuva bölümü yerine buraya açmanız kötü olmuş o yüzden geç gördüm :)
ŞANLI_ Azro katılmıcaksan ben düşünebilirim katılmayı ilk sen bişiler yazdııgndan ben atlamayım direk öncelik senin:)
Azro Ben katılmayı düşünüyorum :) Sadece konunun yerini bulamadım yoksa ilk başta atlardımda :) Yarışma için kullanacağım mail adresim aleminfancisi@hotmail.com
CHaMPioN77 **Ulaş eğer istiyorsan sen de katıl, 1 kişi daha buluruz ve yarışma 10 kişilik olur. Sorun olmaz yani. İlgili arkadaşlara teşekkürler. Duruma göre bu akşam da başlayabiliriz, yarına da sarkabilir. Hem OKS sınavı olan arkadaşların bu akşam yarışma ile ilgilenebileceklerini pek sanmıyorum. Hem yarışmacı sayısı bakımından, hem OKS'ye katılan arkadaşlar bakımından yarın başlaması en iyisi sanırım. Siz ne düşünüyorsunuz ?**
ŞANLI_ Ben kesin bi aptallık yapar gelemem hep öle olur yaa sinir oluorum :) Yoksa güsel bişiye olacağa benzio. Birini bulursak tamam gelirim ama bulamazsak sorun yok ;)