luckyfb arkadaşlar ben fifa manageri pEnTaGrAm_15 aradaşımızın dediği gibi aynen kurdum.ve patch 1.1 ve 1.2 yi de kurdum.oyun normal bir şekilde açıldı.start game den oyuna başladım çıkan adımları sorunsuz bi şekilde geçti ancak en son ligi seçtikten sonra takım seçme işleminde takımı seçip tamam deyince direk olarak windowsa attı ve oyun kapandı yani simde durumundada kalmadı. çeşit şekillerde denedim yani yanlız patch 1.1 kurup yaptım ama yine aynı sonuç..
loveman000 bende de 2007 yılından sonra attı hemen hemen herkez senınle aynı kaderi paylasıyo ekran kartından olabılır belkı .
luckyfb bilgisayarım celeron 2.1 ,256 mb ram ,64 mb winwast mx 400 gf2 ekran kartı yetermi acaba bundan yapıyo olabilirmi
jashua arkadasım bendede atıyordu sonra crackını degıstırdım sımdı atma olmuyor crack le ılgılı bır sorun olabılır
gfbdevilskaan arkdaşım ekran kartından da olabilir ama ramiında düşük belkide otekinin dediği gibi belki crak ile ilgilidir ...