hako93 sorun 0_text teymiş. eskiden yedeklediğim 0_text'i koydum. ama buna değdi çünkü formalar çok güzel
abbiah kardeş sen bu formaları nereden buldun yahu..hepsi çok güzel..ben bi site biliyom ama coğu yeni forma yok..acaba bu sitenin veya çizenin adını bana yazabilir misin???
Fatih_ii 2006/2007 sezonunda TSL'de oynuyacak takimlarin formalarini bir dosya yapip, sonarsan , süper olurr... ;)
NIKESTAR aga banada yazar mısın siteyi bu arada formalar manyak helal olsun sana basarılarının dewamını dılerız bootpack yapılır isteyen pm atsın msnadresim sercann_FB1907@hotmail.com
husin forumu araştırsan bulucan BewarE nin konusunda war fb 100. yıl forması. mehmedinho kardeşim sana pm attım bi baksana
mehmedinho50 Orjinal Mesajı Yazan: _Sniper_ mehmedinho kardeş sakarya bursa ve antalyanın full setleri var mı Kardes bende bursa full antalya full var sakaryadanda sadece home forma, yani bana daha sakaryaspor gk ve away formasi lazim.
phillyers bn bu kitserver'ı indirdim formalara toplara falan da baktım bayağı güzel olmuş ellerine sağlık ama dediğin gibi dosyayı pes5 klasörüne attım... fakat hiçbir değişiklik olmadı...kitserver klasörünün içindeki setup.exeyle bir işimiz varmı yoksa direk atıyomuyuz ben mi yapamadım:confused:
mehmedinho50 Direk pes5 klasörüne attiysan kitserveri acip setup da install yapman lazim, bukadar. ;)